Helping The others Realize The Advantages Of بخاری چوب

Wiki Article

این نوع از آتش نشان ها برخلاف آتش دان های هیزمی و گازی که از جریان همرفت استفاده می کنند و هوای اطراف خود را گرم میکنند ، با استفاده از امواج مادون قرمز اجسام را گرم میکنند .

آلاچیق‌ها را می‌توان جزء المان‌هایی دانست که استفاده از آن‌ها برای زیبا سازی محیط و ایجاد فضای صمیمی برای جمع‌های خانوادگی و دوستانه، اجتناب ناپذیر است؛ این سرپناه‌هایی که اغلب به شکل چوبی و در غالبا به صورت مدور ساخته می‌شوند، بهترین شرایط را برای گفت و گوها و همنشینی‌های صمیمانه و درپناه ماندن از بارش باران فراهم می‌آورند.

بهره گیری از ابزار و المان‌هایی نظیر آبنما در کنار حوضچه‌ها یا استخرهای کوچک و طراحی شده، آلاچیق‌های چوبی، پرچین‌هایی که با گیاهان مختلف و رنگین زینت داده شده‌اند، سایه بان‌‌ها و آفتابگیرها و ساخت باغچه‌های پر گل و درختکاری‌های متناسب و همچنین قرار دادن باربیکیو در قسمتی از فضا، مهم‌ترین بخش از کار طراحی و محوطه سازی تلقی می‌شود.

مهمترین ویژگی آتشدان های فلزی قابلیت جابجایی آنها می باشد ، همچنین این محصولات نسبت به انواع دیگر آن وزن پایین تری دارند .

تا جایی که امکان وجود داشته باشد، باید یک محوطه با ماهیت آبی نیز در حیاط سازی ویلا در نظر گرفت. این می تواند یک استخر بزرگ تا کوچک و حتی یک حوض آبی کوچک باشد.

این بخاری ها انواع بسیار متنوعی دارند از لحاظ کارایی و سوخت مصرفی به چند دسته مختلف تقسیم می شوند .

مدل شومینه با طراحی های متفاوت و زیبا برای اتاق پذیرایی

اما چه لوازمی برای گرم ماندن در زمستان برای باغ و ویلا نیاز است؟

لذا لازم است برای هریک از قسمت‌هایی که قصد جانمایی آن‌ها در فضای مورد نظر را دارید، مکانی مناسب در نظر بگیرید. به عنوان مثال مکان ساخت استخر یا آبنما، فضای قرارگیری تاب یا صندلی‌ها، جایگاه قرار دادن آلاچیق یا ساخت باغچه و ایجاد چمن‌زار باید با ایده‌های مناسب و مطابق با علم دیزاین و طراحی صورت گیرد تا بهترین و پسندیده ترین نتیجه و همچنین زیباترین فضا را به ارمغان آورد.

محصول از قبل به علاقه مندی ها اضافه شده! مشاهده لیست علاقه مندی ها

بخش قابل توجهی از زیبایی و کارایی محوطه ویلایی به حیاط سازی ویلا اختصاص می یابد. ادامه برای آن که بتوان حیاط سازی ویلا را به بهترین شکل به انجام رساند؛ لازم است که بخشی را به مسیر پیاده روی اختصاص داده و بخشی را به باغچه سازی و ایجاد فضای سرسبز و … مختص کرد.

اما با این وجود ساخت و استفاده از المان استخر امروزه به دلخواه بسیاری از صاحبان ویلا، جزء فعالیت‌های طراحان قرار می‌گیرد.

قابل استفاده در فضاهای باز مثل آلاچیق و رستوران های سنتی / مدرن

برای استفاده از این آتش دان ها می‌توانید از گاز لوله کشی و یا سیلندر گاز استفاده کنید .

Report this wiki page